הבהרות בנושא הזמנות, החזרות וביטולים
כאשר תכניסו הזמנה הכסף שלכם לא יעבור אלינו ישירות, תהיה תפיסת מסגרת והכסף יעבור אלינו רק לאחר שעין אנושית בחנה את ההזמנה ואישרה אותה.
במידה וההזמנה תקינה ויש את המוצרים שהזמנתם במלאי אנו נחייב ואתם תקבלו חשבונית לאימייל (זמן טוב לבדוק אצלכם שהאימיילים מאיתנו לא עוברים לספאם)
משלוחים של הזמנות שעוברות את המשקל של 15 ק"ג – יתכן כי נצטרך לפצל את ההזמנה לכמה משלוחים, זה תלוי באזורי חלוקה, נפח ומשקל. במידה וצריך לפצל לכמה משלוחים או כל תיאום שהוא שקשור להזמנה ניצור אתכם קשר בוואצפ תוך 24 שעות מביצוע ההזמנה (לא כולל שישי, שבת וחגים).
לאחר שנחייב את ההזמנה – נלקט, נארוז ונמסור לחברת המשלוחים והיא תופץ אליכם לפי שיטת המשלוח אותה בחרתם בסל. (רוב המשלוחים במשלוח רגיל מסופקים אחרי 1-4 ימים לא כולל יום האישור של ההזמנה עצמו)
במידה וההזמנה בוטלה – אם ההזמנה לא חויבה (לא קיבלתם חשבונית) המסגרת משוחררת באותו הרגע (הכסף שלכם אצלכם).
במידה וההזמנה בוטלה לאחר שקיבלתם חשבונית – תקבלו החזר של הכסף לפי צורת התשלום אותה בחרתם (תשלומים). ותקבלו חשבונית מס זיכוי בהתאם.
החזרת מוצר (Return) במידה ולקוח רכש מוצר ומעוניין לבטל את העסקה – הדבר ניתן במידה והמוצר חדש באריזה ולא נפתח.
על הלקוח להחזיר את המוצר בעצמו לחנות ובתיאום מראש בטלפון 053-3999169.
במידה ותרצו להחזיר את המוצר עם חברת המשלוחים הדבר אפשרי ויחויב במשלוח גובאינה (חוזר)
החזר כספי (Refund) – החזר כספי יעשה במידה והלקוח החזיר בעצמו את המוצר לחנות ובתיאום מראש. על המוצר/ים המוחזרים להיות סגורים וחדשים באריזתם המקורית ובצרוף קבלה מאת דיגיפט.
ככלל, החזר מוצר ובקשה להחזר כספי – כחוק עד 14 ימי עסקים.
להמשך קריאת תנאי השימוש באתר תנאי שימוש
לגבי משלוחי אקספרס לקרוא פה